News
Association of IceCube neutrinos with major blazar flares Seminario della dott.ssa Caterina Vozzi (direttrice del CNR-IFN) su Attosecond Science (Premio Nobel per la Fisica 2023) XXXIV International School “Francesco Romano” on Nuclear, Subnuclear and Astroparticle Physics Italian Quantum Weeks 2022

XXVIII National Workshop on Nuclear and Subnuclear Physics “Francesco Romano”

The XXVIII edition of the National Workshop on Nuclear and Subnuclear Physics “Francesco Romano”, also known as “Otranto School”, will be held from 3rd to 10th June 2016 at “Villaggio Serra degli Alimini” 1, Otranto (LE).

Workshop subscription is open to graduate student and young researchers.

Application deadline: 30th May.

Topics

For further information, see the workshop website.

================================================================

La XXVIII edizione del Seminario Nazionale di Fisica Nucleare e Subnucleare “Francesco Romano”,  noto come “Scuola di Otranto”, si terrà dal  3-10 giugno 2016 presso il Villaggio Serra degli Alimini 1, Otranto.

Il Seminario è aperto alla partecipazione di dottorandi, borsisti e giovani ricercatori che operano nell’Università e negli Enti di Ricerca.

L’iscrizione va effettuata, entro il 30 maggio.

Argomenti previsti:

Per ulteriori informazioni, consultare la pagina web del seminario.

LogoINFN       dip_fisica_lecce_logo       LogoDipBari